Продавець MebelUp розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
37 відгуків
+380 (93) 800-40-97
Фастівська 68, Біла Церква, Україна

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаЗамовляючи доставку товару кур'єрською службою (Нова Пошта) - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару згідно з Вашим замовлення, а також його зовнішній вигляд (цілісність заводської упаковки, фасадів і скляних елементів (дзеркал) на: сколи, тріщини, подряпини...) Всі замовлення перевіряються нашими співробітниками, і співробітниками «Нова Пошта», при відправленні. Також всі посилки страхуються, і перевізник несе повну відповідальність за доставку посилки до Вас неушкодженою. У разі пошкодження товару, або неповної комплектації - необхідно скласти акт (претензію) в присутності співробітника компанії перевізника. Обов'язково повідомте нам про те, що трапилося на будь-який номер з розділу контакти. Якщо дефекти або неповна комплектація, були помічені пізніше, перевізник в компенсації може відмовити

Способи оплати

  • карта Приват Банку
  • Оплата за реквізитами
  • Готівкою
  • Оплата частинками Моно Банк
  • Оплата частинками Приват Банк
  • Післяплата

Гарантія:

Будь ласка, перевіряйте відсутність механічних пошкоджень та комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення у присутності працівника служби доставки.

MebelUp не гарантує вирішення спірних ситуацій із товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.

-Покупець зобов'язується забезпечити вільний під'їзд до парадного входу.

-ВАЖЛИВО: при замовленні враховуйте розмір своїх квартирних і міжповерхових дверних пройомів і габарити бажаної моделі меблів. Інтернет-магазин не несе відповідальність за особливості екстер'єру та інтер'єру місця доставки товару (квартири, будинку). Акцентуємо Вашу увагу на тому, що у випадку якщо м'які меблі (дивани, матраци) не проходять у міжповерхові та квартирні дверні пройоми передоплата за такий товар не повертається.
-По готовності замовлення, ми зв'яжемося з Вами і повідомимо приблизний час доставки. На жаль, не можемо передбачити абсолютно всі нюанси і якщо машина запізнюється, більше однієї години, менеджери зв'яжуться з Вами і зорієнтую, коли буде кур'єр! * Якщо машина з Вашим замовленням вже в дорозі і Ви вирішили перенести дату доставки, то вона оплачується окремо.
* Компенсація за запізнення служби доставки не надається.

УВАГА!!!

При отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а також його зовнішній вигляд. Всі замовлення перевіряються нашими співробітниками, і співробітниками Нова Пошта, та всі посилки страхуються, і перевізник несе повну відповідальність за доставку посилки до Вас неушкодженою.

У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно скласти акт (претензію) в присутності співробітника компанії перевізника. Обов'язково повідомте нам про те, що трапилося за будь-яким номером 097-800-40-97

Підьйом на поверх 
-Занесення на поверх, за умови, що все вміщується в ліфт (робочий)* - оговорюється окремо. Підйом меблів вручну необхідно замовити заздалегідь, у менеджера при оформленні замовлення, або при попередній розмові перед виїздом, який оплачується окремо, згідно домовленості, при отриманні товару.

* Якщо в день доставки у Вас не працює ліфт, підйом здійснюється за додаткову плату, або покупцем самостійно. Доставка розрахована по хвилинах, автомобіль не має можливості чекати. І якщо Ви прийняли рішення перенести на інший час, доставка оплачується окремо. Ми не несемо відповідальності за даний форс-мажор.

Чи можна забрати замовлення самому?

-Забрати  товари  Ви можете самостійно з нашого виробництва за адресою: м.Біла Церква, вул.Фастівська 68.

* при самостійному заборі продукції (роздірбна торгівля) можлива знижка на замовлення (відмінусуємо вартість доставки), оговорюється окремо при замовленні.

1.Накладений платіж - у відділенні Нова Пошта (за мінусом передоплати), або при отримані у кур'єра на місці). 

2.Кредит/розстрочку - ми співпрацюємо з надійними банками (монобанк, приват-банк)

3. Готівкою - кур'єру при отриманні

4. Безготівковий розрахунок - в будь-якому Банку України згідно номера рахунку (доставка товару можлива після надходження предоплати оплати, на розрахунковий рахунок)

Є певні випадки, коли необхідна передоплата:
- М'які меблі - обов'язкова передоплата 20-50% від повної вартості (дивани, матраци, ліжка, м'які куточки)
-Нова Пошта - по всіх замовленнях, які відправляються даним перевізником
від 2000 грн. (на ліжка та аксесуари) 

Купівля в розстрочку/кредит 
-Раді Вам повідомити, що ми співпрацюємо з провідними українськими банками (моно-банк; приват-банк)
* Зверніть увагу, розстрочка оформляється тільки на меблі. Послуги (доставка, занос, складання і т.д.) - не кредитуються.

Адресна доставка по Києву та області Безкоштовна. (на ліжка, дивани, матраци):
-Адресна доставка здійснюється нашим транспортом в заздалегідь узгоджений з покупцем день з 09:00 до 18:00. Занесення на поверх, за умови, що все вміщується в ліфт (робочий) - безкоштовно. Підйом меблів вручну необхідно замовити заздалегідь, у менеджера при оформленні замовлення, який оплачується окремо згідно з тарифами, при отриманні товару.
 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner